Гаранция

Всички продукти предлагани на нашия сайт притежават гаранция, отговаряща на търговските политики на производителите и действащото законодателство в страната. Работим директно с официалните вносители на всички чужди марки, които предлагаме в асортимента си. С българските производители имаме изградена отлична партньорска, логистична и сервизна връзка.

Предлаганите от нас продукти са чисто нови, опаковани в оригиналната си опаковка. Пристигат при клиента с пълен комплект документи за покупка: финансов документ, доказващ покупката, стокова разписка и попълнена оригинална гаранционна карта.

В описанията на всеки продукт е упоменат гаранционният му период. Минималния срок на гаранция е 2 години, като за повечето марки срокът е поне 3 и повече години.

Изключения правят някои аксесоари и препарати, предлагани в категория "АКСЕСОАРИ"

При установяване на дефект при експлоатация, в рамките на гаранционния срок, клиента трябва да се свърже с търговеца на долупосочените координати. Според българското законодателство, отговорност на търговеца е приемането на рекламацията, и деиствията по одстраняване на дефекта.

Ако във Вашия град няма оторизиран сервиз за конкретната марка, е необходимо да се свържете с нас на посочените телефони или email. Ние ще имаме ангажимента да се свържем с оторизирания сервиз и отстаним проблема. Максималния срок за отремонтирване е 30 дни след подадената рекламация.

Рекламации

Клиентът има право да се откаже от поръчаната стока, след нейното получаване и заплащане, когато:

- полученият продукт има съществен скрит дефект. Клиентът може да направи рекламация до 14 дни след получаването му;

- стоката е повредена при транспортирането й до дома на клиента и това се установи в ПРИСЪСТВИЕТО на куриер;

- не са спазени предварително обявените за доставка срокове;

- ако не са спазени условията на чл. 52 от ЗЗП;

- има несъответствие между поръчаната и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката. Замяната се извършва след като се извърши оглед на стоката и се установи действителното й несъответствие.

В тези случаи клиентът има право да поиска връщане на стоката и възстановяване на заплатената за нея цена. Срокът на заявената рекламация започва да тече от момента на заявяването й. При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането. Транспортните разходи в случаите на скрити фабрични дефекти са за наша сметка.

Закон за защита на потребителите – Съгласно чл.52, ал.1, т.7 от Закона за защита на потребителите - Всеки потребител има право да се откаже от договора и условията, при които стоката може да бъде върната или услугата да бъде отказана, с изключение на случаите по чл. 55, ал. 2.

Телефон за приемане на рекламации: 0887 708 850 или email: [email protected]

Plane icon
Newsletter
Запиши се и получавай промо продукти!